Honey, I'm home!

Idag har det varit måånga barn på dagis så det har varit livat och rörigt hela dagen. På eftermiddagen skulle ju jag och Jessi va själv med några barn, men alla dagisbarnen hade gått hem innan fritidsbarnen kom och när de kom var de bara tre stycken + att det var en till förskolelärare kvar. Så det var hur lugnt som hellst, vi satt bara i soffan och chillade. En lugn och skön avslutning på dagen alltså! :)

Kvällen ikväll kommer vara lugn, ska se Dr Phil och sen ska jag försöka med att se senaste Supernatural avsnittet. Förutom det har jag inget planerat. Just nu sitter jag och pappsen och väntar på att syster-yster ska komma hem så vi kan äta middag.

Pappa bakar lussebullar nu så ikväll blir det till att mumsa i sig massa sådanna!
Ibland är det inte så dumt att bo hos pappa ändå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0