Hoppas jag får tillbaka min älskling!

Jag var nyss och skickade iväg min mobil med posten, det stod på hemsidan att det kan ta ca 3 veckor innan man får tillbaka den, jag hoppas bara att jag FÅR tillbaka den överhuvudtaget och att den är hel och fin när den kommer tillbaka.

På dagiset gick allting bra idag, de var ute när jag kom dit så jag har lekt en massa. Fick dra skranor fram och tillbaka, fram och tillbaka... två skranor samtidigt med tre barn på varje skrana... vem behöver gymkort när man jobbar på dagis? ;) Jag var helt slut efteråt.. haha!

Snart ska jag se Dr Phil, jag undrar vad det handlar om idag.. Hoppas det är nåt spännande och intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0