Ibland är det bara så

Halloj! Jag har inte haft tid att uppdatera nåt idag, fullt upp har det varit! Jag har packat ihop en del av mina saker i kartonger och fick sedan hjälp av bror och jess att köra dem till lägenheten, tack så mycket! :) Så Cäm om du tittar förbi där och det är massa lådor så e det mina, bli inte rädd! ;)

Det var jätteskönt att få prata ut om saker med Erik idag också, kändes som om det va på tiden nu. Visst är det väl trist att det blivit som det blivit, men vad gör man? Livet är såhär ibland. Han är fortfarande den människa som vet nästan mest om mig av alla mina vänner och det är klart att jag värdesätter det. Han är en väldigt fin och bra kille men som livet är nu och där vi står i våra egna liv just nu så funkar det bara inte. Man utvecklas som människa hela tiden och saker förändras... så är det bara.

Nu ska jag sätta mig med min godispåse som jag förtjänade idag (tyckte jag iallafall) och se på Sjukhuset!
Puss

Kommentarer
Postat av: Cääm

Haha ingen fara! ;) Jag ska komma förbi och hämta tvn någon dag också, vet bara inte när än. Ska fixa den där listan också så får vi träffas och "göra upp" ;D



2008-11-20 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0