Inte för alla pengar i världen!

Godkväll bloggen!
Ikväll har vi firat pappsen litegrann, käkat kladdkaka, ätit kakor och druckit kaffe. Sen gick jag och lillsyrran på en liten promenad. Efter det har jag mest degat och sett på tv: Sanningens ögonblick. Aldrig i livet att jag skulle ställa upp i det programmet!! Inte för alla pengar i världen!!!

Just nu är jag verkligen sugen på att se alla High School musical filmerna igen, speciellt trean!! :P Tittar på mitt favoritklipp på youtube nu! Lagligt att se så bra ut!? ;)
I want him, I want him now and I want him naked!
(och han får gärna sjunga för mig!)

Nu ska jag hoppa i säng och läsa en stund innan jag somnar. Ska upp tidigt och jobba. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jess

behöver ju inte vara raketforskare för att räkna ut varför du ska gå o lägga dig efter att ha eggat klipp på Zach Efron...läsa, jomenvisst! ;)



Hur är det med dig?

2008-11-11 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0