Inte längre än nödvändigt...

Hej bloggen! Jag har inte uppdaterat någonting idag, och det känns väldigt konstigt. Jag som egentligen MÄSTE uppdatera på morgonen efter jag vaknat. Imorse hann jag dock inte det, skulle duscha och göra mig klar och allt tog ca tio minuter längre tid än vad jag planerat att det skulle ta... så jag fick stressa lite. :P Men jag hann i tid!
Imorgon jobbar jag inte alls länge, jag börjar 9.30 och slutar 11.00. Ska bli ganska skönt att inte jobba 8.30 - 17 för en gångs skull. När jag slutat ska jag ta en buss till stan, där ska jag träffa Camme och vi ska till lägenheten så att hon kan visa mig lite saker som kan vara bra att veta! Guud va kul! Jag har ju varit där förut, men nu kommer jag se lägenheten med andra ögon, det är mitt blivande hem! :D

Jag längtar så jävla mycket efter att få flytta nu! Inget ont om min käre far, men jag vill hellst inte bo här längre än nödvändigt. Idag var det så jävla nära att jag bara stack härifrån, jag hade hunnit packa mina saker innan pappa övertalade mig att stanna. Det var världskrig ett tag. Men det lugnade sig och nu är väl alla tre på ganska bra humör.

Men jag vill ha eget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0