Jobba, jobba, jobba! :)

Dagen idag gick bra, vi var ute och sen när vi gick in var det inte så många barn kvar så jag kunde sitta och spela spel med en tjej. :) Fick även förfrågning idag om jag kan jobba hela dagen på torsdag, från 7.15 till 16, på förskolan/fritids sjäälvklart kan jag det! Ska bli riktigt kul att se lite hur det går till på "stora" förskolan när de typ räknar matte och har sång osv osv. Har inte varit med på det tidigare så det tycker jag ska bli riktigt kul! :) Sen sa även rektorn att det kanske skulle komma upp jobbmöjligheter för mig nu till jul när det säkert är många som vill ta ledigt och så. Han kunde inte lova nåt självklart men han ville kolla med mig om jag kunde ifall det skulle dyka upp nåt, så nu håller jag tummarna! :)

Snart ska jag packa ihop lite saker innan jag åker till bror och Jess. Vi ska åka härifrån täfte ca 19.30 så det är ingen panik. Jag ska komma ihåg att ta med böckerna jag läst ut och lämna tillbaka dem.

Aja, det va väl det för tillfället! :) Skriver nog ikväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0