Julklappar till mig själv!

Hittade massa saker till mig själv på stan idag men inga julklappar! :P Ska dock erkänna att jag inte letade överdrivet mycket efter julklappar heller! ;)
Till mig själv hittade jag ett linne & en topp, en maskara, täckstift, örhängen och en BOK! :D Man får unna sig litegrann ibland! ;) Boken var dock på rea så den betelade jag endast 35 kronor för! Det var en typiskt Janna-bok, hehe, jag köpte: Hollywoodfruar av Jackie Collins.

Ikväll ska jag och J se på Mirrors, jag hoppas den är bra! Jag har länge velat se en skräckfilm som skrämmer livet ur mig, jag hoppas det blir så nu.

Imorgon ska jag kankse åka och titta på lägenheten!! :D Det skulle vara jättekul, se vad jag kan köpa för saker och hur jag ska ha det, osv osv! :)

Nu ska jag göra mig klar, nog för att jag i stort sätt är klar, men ska pudra näsan en sista gång.. höhö! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du vet vars du ska köpa alla julklappar till kvinnorna i familjen ; )



EC

2008-11-17 @ 09:34:16
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0