Lägenhet kanske! :D

Halloj bloggen!
Har precis legat i soffan och slöat en stund, det var skönt och välbehövt... nu känner jag mig lite piggare! :) Jag som trodde att jag inte skulle jobba idag.. så fel jag hade! De ringde från dagiset 7.30 och frågade vart jag var, jag nyvaken och förvirrad sa att jag trodde att jag inte skulle jobba idag. Joodå, jag skulle ha börjat klockan 7.00. Det hade blivit nåt missförstånd, men tur så är det nära till jobbet så jag for dit så snabbt jag kunde och det gjorde nog inte så mycket att jag var sen tror jag. Så jag jobbade till 17 sen for jag hem och käkade pizzarester från igår.

Jag har förhoppningsvis fått tag i en lägenhet nu tack vare kära C! :D Hon skulle prata med tjejen som hon hyr av i andra hand och går hon med på det får jag ta över kontraktet och flytta in redan i december.. Fattar ni hur braa det är!? Så nu går jag mest omkring i ett lyckorus och hoppas för fulla muggar! Det skulle ju vara så jävla skönt att få någonting eget, pluss med ett sådant bra läge som den där lägenheten har! Tack C för att du tänkte på mig! :D

När jag skulle gå hem från jobbet idag fick jag en massa hejdå kramar och pussar från barnen, sötnosarna! Vad glad man kan bli av sådant! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0