Middag med Jessi ikväll!

Nu är jag hemma från fritids igen, sitter här och dricker kaffe. Jobbade ju bara en och en halv timme idag så det gick snabbt. Vi var ute hela tiden så barnen lekte själva. Jag gick mest runt och kollade så att det inte blev bråk någonstans och ingen gorde illa sig.

Jag ska till Jessi ikväll och käka middag och jag överväger nu om jag ska ta 16.20 bussen eller 17.30. Det lutar åt 17.30 bussen för då kan jag sitta och chilla en stund. Vi behöver ju inte stressa heller för vi ska bara se Idol och ta det lugnt. Jag tror att jag ska unna mig en godispåse ikväll också.. hehe! Får se hur sugen jag är sen.

Har även fått två dagar nästa vecka som jag ska jobba på förskolan! :D Mer jobb är underbart! Det är bara korta stunder, två - tre timmar de dagarna men det är ju mer än ingenting! Jag är supernöjd.

Nu tror jag att jag ska sätta mig och läsa en stund, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0