Ny förskola, nya barn, nya rutiner... lite snurrigt!

Hej hopp i lådan!
Dagen idag har gått ganska snabbt tycker jag. Kändes lite konstigt att komma till en annan förskola idag, med ganska annorlunda regler och rutiner. Och nya barn som man inte alls kan namnet på! :P Men förhoppningsvis kanske jag får jobba där någon fler gång och det kommer kanske gå lättare när man kommer in i deras rutiner.

Så nu är jag hemma, jag och syrran var precis och handlade lite. Jag köpte halstabletter och vadderade kuvert så att jag äntligen kan skicka in min mobil på lagning!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, äta halstabletter och glass. Det jag planerat in är att jag ska se Sjukhuset klockan 19.30 och sen hade jag tänkt maratonläsa en stund. Jag är verkligen fast i Flyga drake och är verkligen spänd på hur den slutar!

Skriver senare ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0