Nyckeln till mitt nya hem!

Idag fick jag nyckeln till min nya lägenhet!! :D Satan vad jag längtar tills jag har kommit i ordning där och fått det riktigt mysigt och hemtrevligt, jag har så många planer i mitt huvud om hur det ska se ut.
Får väl smått börja ta dit lite saker och jag måste även hem till Erik och hämta alla mina saker därifrån. Tallrikarna och glasen osv, det är faktist jävligt skönt att veta att jag redan har allt det och slipper köpa. Så jag måste ta mig någon dag när jag åker dit och rensar allt som är mitt. Nästa helg kankse?

Nu ska jag sätta mig och läsa och bara ta det lugnt, jag är lite trött. Det blev ganska sent igår!
Myspys! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till nyckeln!!!

Du vet att vi hjälper dej att köra grejerna om vi är lediga då du vill ha hjälp..



kram

2008-11-17 @ 09:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0