Personalfest så det heter duga

Personalfesten igår blev väldigt lyckad tycker jag, nog för att jag jobbade på den och inte deltog själv så hade jag riktigt kul. Det var maskerad med temat punk, så ni kan ju tänka er hur alla medelålders människor såg ut! ;)
Det började med att när vi kom dit fick jag och syrran korka upp vinet och ställa ut på borden och tända alla ljus och även fixa och dona med lite småsaker som skulle bli gjort. Sen efter middagen stod vi i baren och serverade, vi skötte även bortplocket från borden. Det var jävligt roligt att stå i baren, vi fick oss en hel del goa skratt där mot slutet av kvällen. Det jag funderar på är, mina arbetskamrater som jag jobbar med där när jag är där och vikarierar.. undra om de tycker att det är lite pinsamt nu såhär på lördagsmorgonen. Jag vet iallafall en i gänget som borde skämmas lite mer än de andra. :P

Sen måste jag bara säga att min syster är världsbäst på att sjunga. Efter middagen och under kaffet gick hon upp på scenen och sjöng en låt med komp från orkestern. Jag va så stolt, jättefint va det! :)

Nu ska jag och syrran snart iväg på stan och panta massa burkar som blev kvar från igår. Sen får jag se om jag hittar nåt att shoppa nu när jag är rik! :P
Sen ikväll blir det tjejkväll i Täfte med Lollo och AC. Det ska bli riktigt kul, va länge sen jag träffa dem!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0