Shopping på G

Godmorgon!
Nu sitter jag här, dricker kaffe och äter frukost. Ska snart iväg på stan och shoppa loss litegrann! :D Inte för att jag har råd att shoppa nåt extermt dyrt eller extremt mycket men nåt litet ska man väl nog hitta. Skulle vilja hitta mig nåt snyggt linne eller nåt till ikväll! :)

Angående gårdagens Idol så är jag djupt chockad och nästan förbannad! Huuuur kunde Robin och Robin hänga löst!? Men främst, HUR kunde inte Johan åka ut!? WHYYYY!? Han måste ju ut nu innan någon fler av mina favoriter åker, jag pallar fan inte annar!!!!!

Nu ska jag höra med pappasen vilken tid vi ska åka in till stan och sen ska jag försöka få tag på JJ och höra vilken tid han skulle komma in, vi ska ta en fika! :)

Höres kanske sen om jag hinner blogga mer idag, fullt upp vettni! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0