Torsdag 20/11 - 08

Inatt har jag sovit som ett litet barn, riktigt skönt faktist! Nu har jag precis ätit frukost / lunch och ska strax se på ett avsnitt av Sjukhuset innan jag börjar göra mig i ordning för att åka till jobbet. Jag börjar klockan 15. Egentligen ville de först att jag skulle jobba från 7.15 till 16 på fritids men det ändrades så jag fick jobba på dagis från 15 istället.

Jaa, annars händer det inte så mycket just nu. Därför ska jag nu sluta skriva och se Sjukhuset istället!
Puss

Kommentarer
Postat av: Saga

nej, det vill jag ju inte heller göra. men känner att det blir så himla mycket ordbajs att jag får ångest över blogggen :P men nu kör jag igen, typ :)

2008-11-20 @ 22:06:59
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0