Uggla som ser på Sjukhuset

Hej bloggen!
Här sitter jag i min ensamhet och nattugglar.. inte ens katterna är vakna! :P Jag har precis suttit och sett på massa avsnitt av Sjukhuset från tv 3's hemsida, jag gillar ju sådanna program och det var ändå ingenting av värde på tv.

Imorgon börjar jag jobba 15.00 och ska då vara på fritids, det ska bli kul! Vad jag ska göra hela dagen innan jag börjar jobba vet jag inte, man kan ju inte göra så mycket produktivt här i Täfte. Känner jag mig själv rätt kommer jag nog bara slöa och se på tv.

Ska till Erik på onsdag och börja städa ur mina saker, känns som att det säkert kommer vara jobbigt. Jag hoppas att det kommer gå smidigt, men det är ju ändå så att jag bott där över ett år nästan så det är klart det kommer bli lite känslosamt säkert. Vi kommer säkert prata igenom massa saker också, för det har vi ju inte gjort än... vi slutade bara ses.
Det kommer iallafall bli kul sen när jag kommer börja flytta in sakerna i min nya lya! :D Längtar verkligen till att få börja fixa och dona där, göra det hemtrevligt och mysigt!

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund och sen sova. Jag har lite svårt att ta mig in i boken jag håller på med, har inte fastnat än och jag får nästan kämpa med att hålla koncentrationen. Jag är ju ingen som gillar att ge upp på böcker.. har jag börjat på en vill jag hellst läsa ut den, så jag ger den några chanser till och ser ifall jag fastnar snart!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0