Jag får jobba! :)

De ringde redan ikväll från dagiset och jag ska jobba både måndag och tisdag så mina planer om att åka till lägenheten och fixa imorgon får jag lägga på hyllan. :P Men jag får ju träffa alla glada, söta barn så det gör absolut ingenting, pluss att jag tjänar mer pengar!

Pappa sitter och ser på nån film på tv, jag hoppas den är slut snart så jag kan gå och lägga mig (sover på soffan nu när syrran är hemma). Jag vill lägga mig och läsa! Jag funderar på att börja på en ny bok fast jag inte läst klart Blodsarv än. Inte för att jag ska sluta läsa den helt, men jag har inte helt uppslukats av den och känner att då kan jag ju läsa två böcker samtidigt.

Sen vill jag sova så att veckan kommer snabbare! :D

Kommentarer
Postat av: Jess

Helt underbart att du är taggad på en jobbvecka! ;) :P Det blir du o jag som stänger imorgon också då... gick ju bra i torsdags så :) Tycker vi ska styra julbak o mys i helgen, vad sägs? ;)

2008-11-24 @ 17:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0