Vilken blir den nästa? Beslutsångest!

Imorgon är det äntligen fredag, den här veckan har varit olidligt lång! Redan i tisdags trodde jag att det var torsdag. Men imorrn är det äntligen fredag och jag har sovmorgon, börjar inte förren 12.00! Men jag ska försöka ta mig upp vid 9.00 iallafall så jag kommer igång på morgonen innan jag ska iväg. Lovade pappa att plocka ur diskmaskinen också ifall jag vaknade innan 11.30. :P

I helgen lovar jag att komma med en ny bokrecension också! :) Sen måste jag bestämma vilken bok jag ska läsa härnäst... det e svårt, för jag har så många att välja på:

1. En eskortflickas öden och äventyr - Belle de Jour
2. Bombyx - Anne Rambach
3. Flyga drake - Khaled Hosseini
4. Blodsarv - Denise Mina
5. House of evil - John Dean
6. Lasermannen - Gellert Tamas
7. Fem personer du möter i himlen - Mitch Albom
8. Dexters dunkla drömmar - Jeff Lindsay
9. Dansare - Colum McCann

Som ni ser har jag en hög böcker som bara ligger här bredvid mig och väntar och jag vet inte vilken av dem jag ska sätta tänderna i. Får se vilket humör jag är på när jag ska välja ut nästa bok, för det brukar väl vara det som avgör det hela.

Nu ska jag försöka komma in på bloggkoll.com en gång till och sen ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0