Virrvarr av känslor och tankar

Även idag har jag varit snål med uppdateringarna, det har helt enkelt varit för fullt upp. Var på dagis hela dagen och sen när jag kom hem var det middag och diretkt efter vi ätit åkte vi till lägenheten sn snabbis och sen for jag till Erik och pratade ut en massa.
Det var klart jobbigt att prata om allt men det var välbehövt.. inatt har jag knappt sovit en blund på grund av alla tankar och funderingar. Känns ganska skönt nu såhär efteråt men.. ja, vad ska jag säga... det är ju två år av mitt liv jag ska lägga bakom mig och komma över. Det är inte så lätt alla gånger. Men jag vet ju att det inte finns någonting annat, finns ingenting att bygga på mellan oss och det är över. Men samtidigt har vi levt så tätt inpå varandra i ett och ett halvt år så det är klart att man kommer varandra nära... och sådant är inget man glömmer över en natt.

Men men...

Imorgon blir det en full dag på dagis igen, från 7.30 till 17. Tycker det ska bli jättekul för jag ska jobba med Jessi på eftermiddagen och vi ska stänga. Eller jessi ska stänga, de andra fröknarna skulle iväg på nåt så det blir bara vi två. Det skulle inte vara så många barn på eftermiddagen så det ska nog gå bra. :)
Längtar nästan till morgondagen, för som jag sa till Erik, barnen är som terapi för mig. De gör mig så glad och de är så fina. Barn är så bra på många sätt, de är så oskyldiga och är inte "nersmutsade" med massa fördomar och elakheter. Och när de kommer med roliga knasiga frågor om allt möjligt så får man oftast ett léende på läpparna när man ska fundera ut ett så bra svar som möjligt. Haha, gullungarna mina! (Jaa, ser dem som mina nu.. har varit där så pass länge att de är mina små barn!) :D. Hoppas det inte är snöstorm imorrn så det inte är så jobbigt att vara ute. Jag slapp gå ut idag, det va skönt.

Min lillasyster är med i en musiktävlig! Hon är grym på att sjunga, jag blir så stolt!! :D
Gå in på nextstar.se och lyssna på bidragen, hon är bidrag nummer 3. RÖSTA!
För att komma till låtarna klickar ni på "Spotlight"!

Kommentarer
Postat av: Saga

tjoba. nu har jag röstat från lilla mors ip också :] andreas kunde ju inte rösta eftersom vi har samma nr :p

2008-11-25 @ 14:06:56
URL: http://nejli.blogg.se/
Postat av: En stolt storebror

Ni kan rösta hur många gånger ni vill. Bara ni väntar en stund mellan röstningarna.

2008-11-25 @ 20:22:53
Postat av: Maggie

Hälsa din lillasyster att hon är RIKTIGT duktig på att sjunga! Har faktiskt röstat på henne nu. :]

2008-11-26 @ 16:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0