Äntligen får jag gå och lägga mig! :)

Jag har nu tvingat mig själv att vara vaken hela kvällen och jag är så trött att jag snart inte vart jag ska ta vägen. Så nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa en stund, sen ska jag äntligen få sova! Börjar jobba 7.30 imorrn så det skulle vara skönt att vara utvilad!

Ikväll har jag verkligen bara slöat och sett på tv, skönt! Imorrn ska jag kanske umgås med J, det ska bli trevligt. Tror att vi skulle se en film. Jag sa att jag skulle försöka få tag på Mirrors för ingen av oss har sett den, men jag tror inte att pappa har den och har inte haft tid att fixa den på nåt annat sätt. Så vi får väl se nåt annat! :)

Nu ska jag borsta tänderna! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Storebror

Länkar till Idol-Kevin i Maltas melodifestival 2007 (kom fyra)

2008-10-27 @ 22:03:25
URL: http://www.youtube.com/watch?v=q0FttHgVR5s
Postat av: Jessica

Vi har Mirrors :0)

2008-10-29 @ 12:00:38
URL: http://www.youtube.com/watch?v=q0FttHgVR5s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0