Åsikter om Idol och en viss person i Idol...

Nu bara måste jag skriva ett inlägg angående Idol...
Alltså VAD är det för FEL på hela jävla svenska folket!? Vart man än går in och läser HYLLAR de Lars... LARS!? Visst, han har väl varit hyffsad förut och visst han är väl kanske underhållande på nåt sätt som jag tydligen inte fattar. MEN IKVÄLL SVERIGE!? Han satte ju inte EN enda ton rätt!? Det kändes verklgen som om jag satt och såg på de första uttagningarna och det kom in en kille som trodde att han kunde sjunga men som alla egentligen bara skrattar åt för att han är så jävla kass. FÖR JA, LARS VAR KASS! Jag fattar inte vad det är med honom som alla gillar!? Joo, han är sådär KONSTIG som alla verkar tycka är "inne". Nää, man behöver inte kunna sjunga, men bara man är konstig och egentligen inte vill vara med  i idol för det är ett sådant dåligt konversiellt program, men oj, jag råkade vara med så jag tog chansen.. men jag vill ju inte vinna för jag vill göra min egna grej! MEN OM DU INTE VILL VINNA HOPPA AV DÅ FÖR FAN! Du kan ju inte sjunga!!!

Sååå, nu vet ni vad jag tycker om Lars. Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Emma

JAG ÄLSKAR LARS !!



EC

2008-10-11 @ 11:39:18
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0