Böld i pannan

Har varit dåligt med inlägg idag, det blir lätt så när jag jobbar på dagarna och då inte är på ett jobb där man sitter framför datorn hela tiden. Nu sitter jag och äter korvmackor och lyssnar på musik och undrar när pappsen kommer hem.
Det var väldigt lugnt och skönt på dagiset idag, många av barnen har säkert storasyskon som har höstlov nu så det är lediga, vissa var även sjuka. Nog för att jag gillar när det händer saker och är mycket barn! :)

På tal om nåt heelt annat så har jag fått världens festaste megafinne i pannan och den gör så jääävla ont!!! Jag dör! Så fort jag rynkar pannan eller lyfter på ögonbrynen eller rör ansiktet det minsta smärtar det så in i helvete. Röd och jävlig är den också pluss att den står ut typ en decimeter från pannan.. roligt! (vilka problem jag har va? ;) ).

Nu ska jag hämta saft sen ska jag byta om! Ha en bra kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0