Det är inte sommar längre...

Fyfaan va kallt det är ute nu alltså!! :(
Har varit på jobbet i en timme nu och jag är fortfarande helt ensam här.. var är alla? :) Iallafall vart är Bossen, han brukar ju vara på jobber 24h! Han dyker säkert upp snart. M hade tydligen magsjuka idag så skulle jag gissa är hon nog hemma idag också, Kungen har fått ett annat jobb så han är säkert där idag också. Men vart PA är vet jag inte heller, han brukar ju vara här den här tiden.

Ikväll vet jag inte vad som händer än. Käka middag sen får jag se om jag orkar hitta på någonting. Ska upp tidigt och vara barnvakt åt lille Mattias hela dagen, från klockan 9, så jag får inte försova mig imorgon heller! Så får inte lägga mig allt för sent ikväll.

Jaa, nää.. kanske ska sätta igång och göra någonting vettigt. (Får väl se hur bra det går :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0