Ett bibliotek, någon?

Det blev inte så mycket läsning för mig ikväll... än iallafall. Men choklad blev det! :D Men jag pratade med Jessika istället och gosade med brorsonen och det var mycket roligare än att ligga och läsa.

Börjar dock bli ordentligt trött och ska nog hoppa i säng snart, ska försöka läsa en stund nu istället. Oj vad klockan är mycket, trodde inte alls att det var så pass sent, inte konstigt att jag känner mig trött då.
Får se om jag drar till jobbet imorgon, Bossen sa att det kanske inte finns så mycket att göra imorrn och att jag kanske inte behöver komma in. Men just jaa, faaan... hade ju en uppgift jag skulle skriva ikväll som jag ska skicka till Bossen imorrn! Hmm, aja... den var inte allt för svår och jag kan nog skriva den imorrn om jag ändå inte ska in till jobbet.

Nu blir det sängen!

Vill någon bygga ett bibliotek till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0