Fredag!!

Nu har jag kommit hem från jobbet, gud vilken lugn dag det varit idag. När jag kom dit var det nästan helt tyst och stilla och barnen som var där lekte lugnt.
Vi hade fredagsfika idag - först mackor, sen glass och chokladbollar. Myspys! Sen gick jag hem klockan 15.00.

Ska som sagt snart åka till mammsen och käka middag. Idol ikväll också, det får man ju INTE missa! Ska kanske till M sen, får fråga om hon och O vill se Idol med mig :P. Jag måste kolla vad det är för tema denna vecka.
- Oooh, Abba tema! Det kan fan bli spännande.

Nu ska jag packa ihop lite saker och åka till mamma, kanske sover där inatt så slipper jag åka buss tillbaka till täfte.

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHA VAA :O NEJ ALDRIG!

2008-10-25 @ 10:28:32
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0