Håll tummarna!!

På söndag ska jag åka och kolla på en lägenhet! :D Eller ett rum i en lägenhet, det är en fyra som tre tjejer delar på och en ska flytta. Jag mailade dem och fick svar nu ikväll att de vill träffa mig! :D HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

Gud vad glad jag blev nu, det där gjorde min dag! Det och när Jess ringde och sa vilka tider jag ska vikariera på dagiset! Nu händer det lite roliga saker och det känns så skööönt, saker och ting har stått så stilla för mig senaste tiden. Om jag bara skulle få det där rummet skulle fan saker va så jävla bra!

Jag tror ångesten håller sig borta inatt! Hade lite smått tidigare ikväll men nu är den borta skönt nog! Nu är jag bara så nöjd att jag vill hoppa! :D Men men, som jag lärt mig.. Inte få upp för höga förhoppningar, men det e så svååårt! :P

Jag känner mig så Schizofren, ena stunden känns allt skit och ågesten kväver mig och sen en stund senare kan allt kännas bra och jag känner att livet e så himla enkelt. Eller, enkelt ska jag väl inte säga att det är men det känns som att allt verkligen löser sig. Allt löser sig, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0