Huvudet snurrar

Jag borde verkligen hoppa i säng nu, för jag är hilma sugen på att läsa så det kommer jag att göra hur sent jag än lägger mig och jag ska upp tidigt imorgon för att träffa en annan studievägledare. De har bara  besöktider mellan 8.30 - 11.30 så imorrn kan jag inte sova till 11. Jag måste alltså ta mig upp i tid, det är min framtid det handlar om och imorgon är det sista anmälningsdatum till universitet ifall jag vill söka fler kurser för att vara säker på att jag tar mig in någonstans.

Tänkte även göra en sen anmälan till högskoleprovet idag, studievägledaren visade mig hur jag skulle göra men nu när jag skulle anmäla till det ikväll fattade jag inte hur jag gjorde det. Det gick inte där hon visade att jag skulle gå in. Jag fattade noll av det. Har de tagit bort det från sidan under dagen eller?
Jag är så sugen på att börja plugga!
Men jag vet inte om jag vill göra det här.. men samtidigt tror jag inte att jag är i ett stadium i livet där jag har orken, motivationen eller psyket att flytta härifrån.

Nää, nu blir det sängen för min del! Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0