Ingen rubrik idag

Godmorgon!
Jag har precis ätit frukost och ska snart iväg till studievägledaren. Ännu en gång vet jag inte vart det är och kommer irra omkring som en galning utan att veta vart jag ska. Ännu en gång: Ser ni en förvirrad tjej på universitet - säg Hej!

Sen ska jag till jobbet, kommer kanske in dit lite tidgare idag och då får jag ju sluta tidigare... SKÖNT!
M kommer inte in till jobbet idag :(, men hon kommer kanske imorrn istället! Vi ska skicka iväg vårt första paket provprodukter idag!! :D (eller skicka å skicka, M skulle gå dit med dem). Så nu håller vi tummarna för att gubben tycket att det är fina saker och hoppar på tåget! :)

Nu måste jag skynda mig och göra mig klar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0