Jag vill så förbannat gärna, ni fattar inte!!!

Nu är dokumentären slut och jag ska nog hoppa i säng och läsa litegrann. Borde läsa när jag inte är slö eller trött för då somnar jag bara, skulle egentligen bara läsa när som somnade tidigare ikväll. Men det är ju så sköööönt att sova! :D


Imorgon får jag veta om lägenheten, om jag får den eller inte. Jag vill så gärna ha den, tror inte att jag vill någonting annat mer just nu!! Så håll tummarna för mig imorgon snälla ni! :D Jag vill, jag vill, ja vill!!!

Att flytta in dit, fix och dona där, möblera som jag själv vill ha det.. ååh gud! :D Samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket, för får jag den inte kommer jag typ bryta ihop. Jag kommer bli så besviken. Det är nästan så att jag ställt in mig på att få den mot min vilja. Jag ha verkligen försökt tänka att jag inte kommer få den, men tankarna om att jag flyttar in och möblerar tar alltid över :P, så in my mind har jag redan flytatt in.

Håll tummarna!

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng!

Just det, vann en bok på Tradera igår!! :D Kommer nog få den i veckan! Wohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0