Jävla helvetes....

... KUK! (ursäkta.)

Min ångest höll sig borta länge... NOT! Jävla skit alltså!! Jag orkar inte med den. Nu borde jag gå och sova men det bara värker och gnager i magen av ångesthelvetet och jag vet inte om jag pallar att lägga mig. Det blir alltid värre när jag lägger mig i sängen och jag vet inte om jag klarar av det. Jävla skit. Varför kom det nu!? Jag som va så glad nyss och mådde bra!
Som jag skrev, jag e ju sjuk i huvudet och schizofren eller nåt...

Och klockan är så jävla mycket att jag kan ju fan inte ringa och prata med nån. Men det skulle behövad, inte prata om just min ångest, för det vill jag inte, men prata allmänt så man glömmer en massa. Snacka om allt och ingenting bara. Men men, bit ihop eller bryt ihop... Jag är fan i mig en ihopbitare! Inte mycket som lyckas bryta ner mig inte! :)

Kommentarer
Postat av: M

Men gumman! Du vet ju att du ALLTID kan ringa mig. Finns här för dig oavsett vad klockan är!

massor av styrkande kramar

2008-10-21 @ 01:58:35
Postat av: Cääm

Det här låter inte bra alls ju :( Tur att vi träffas idag så får du prata av dig hur mycket som helst! Jag lyssnar alltid och du får gärna ringa anytime.

Kram!

2008-10-21 @ 07:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0