Kolla på lägenhet förhoppningsvis!

Ska snart försöka ringa tjejen med lägenheten igen, ringde för en stund sedan men då svarade hon inte. Men jag tror att hon sa att slutade 16.00.. och jag ringde typ två minuter över 16 så jag väntar en stund till och provar igen.
Sen ska jag till Älsklingen och käka middag. Får se hur allt blir ikväll. Han sa idag att han saknade mig, det e ju alltid något.

Jag är hungrig!! Maaat! Kommer svälta ihjäl innan jag sett lägenheten :P, nåå.. så illa är det väl inte men.

Just det! Nåt kul hände mig igår!! En blogg jag följer, en bokblogg (hon bloggar för Expressen) hade en tävling där man skulle maila in och berätta om sig själv typ och varför man läste hennes blogg och då kunde man vara med på utlottningen av tre böcker. Jag mailade och hon svarade direkt! :) vad glad jag blev!

- instickare
Nu spelas min och Älsklingens låt på radion. Helvete. Varför måste allt vara så j o b b i g t!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0