Maskerader är svåra!

Min kväll har varit väldigt lugn. Det händer inte så mycket här i byn och det är ganska skönt för jag är så trött när jag kommer hem på eftermiddagarna.
Imorgon börjar jag jobba 7.00 så jag borde gå och lägga mig nu. Slutar 13.30 så det blir inte så sent imorrn, om de förståss inte vill att jag ska jobba längre. Vill de det så tackar jag och bockar, vill gärna jobba så mycket som möjligt för pengarnas skull, men skulle vara skönt och välbehövligt för min del att komma hem lite tidigare och bara ta igen mig lite.
Idag kom rektorn fram och pratade med mig också, ska få jobba lite på fritids nästa vecka! Det är så kul att jag får jobba mer. för det är ju det här jag funderar på att jobba med: förskola eller fritids, eventuellt lågstadielärare. Så jag tackar och bockar för jobbmöjligheterna för jag ser det som bra erfaranheter! :)

Blev väldigt taggad på att tatuera mig igår när jag fick se J's tatuering. Nu vill jag verkligen göra den! Men för det behöver man pengar.. så där går lägenhet och möbler före.

I helgen ska jag på maskeradfest, ska bli väldigt kul. Men jag och klä ut mig.. blääh! Så jag har funderat och funderat på vad jag ska klä ut mig till.. och nu har äntligen idéer börjar bildats i mitt huvud. Tror att jag kanske har bestämt mig till och med!

Nu ska jag borsta tänderna och sen blir det Gökboet och jag som hoppar i säng med varandra.
Natti

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får komma hit och låna maskerad kläder

2008-10-30 @ 11:48:31
URL: http://www.youtube.com/watch?v=q0FttHgVR5s
Postat av: Anonym

och till min invigning ; )

2008-10-31 @ 09:21:42
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0