Moget att lägga på?

Sitter på jobbet igen och det känns mest bara piss att jobba nu. Jag är inte alls med mentalt utan jag har redan förflyttat mig till dagisnivå! :P La till och med på luren mitt i ett samtal för att jag fick så mycket hjärnsläpp. Jag tror dock att det berodde på att jag blev väldigt stressad av att Kungen satt bredvid och skulle lyssna.. kändes konstigt att han satt där och skulle "bedömma" mitt samtal.

M gummsan borde dyka upp här när som hellst och det är väl det som gör mig mest glad just nu! :)

Sen känner jag mig stressad i hur jag ska få ihop tiderna just nu, om jag ska åka till pappa ikväll och sova där inatt eftersom att jag börjar tidigare än planerat på förskolan imorrn, men då måste jag sluta tidigare här, eller om jag ska ta en tidig buss imorgon bitti.. men då finns risken att jag försover mig och det vore ju katastrof. Så jag sitter lite i valet och kvalet i hurvida jag ska lösa det. För åker jag ikväll måste jag via Höjden och hämta lite saker och sedan tillbaka till stan igen för att ta bussen.

Planering, planering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0