Onsdag 15/10

Nu har jag gjort mig färdig och är redo för att åka till jobbet. Hade tänkt vara där 12 men jag sov lite länge så jag kommer komma dit vid 13 istället.
Jag hoppas att vi kan börja jobba idag, hoppas telefonerna fungerar. M skulle komma in idag också! :D Vad kul! Sen skulle Bossen ha skrivit mitt arbetsgivarintyg idag så det hoppas jag att han har kommit ihåg (Hans minne är inte bäst jämt).

Jag började aldrig på någon tredje bok igår utan fortsatte läsa Gökboet.

Ikväll är det Bonde söker fru! :D Det ska inte missas! En som min bror känner ska var med, haha! ;)

Nu ska jag hoppa iväg så jag hinner förbi kiosken innan ja går till bussen.

Kommentarer
Postat av: Saga

JANNAA, nu har jag en blogg igen :D vi ser ju hur länge den överlever osv osv .. men nu vet du iaf!

2008-10-15 @ 12:39:35
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0