Prinsessan ska på bal(kalas)

Nu ska jag nog hoppa i säng!

Ikväll har jag umgåtts med Jessi och sett Idol, köpte en stor påse godis som jag knappt ätit nåt av (jessi hade massa chips så jag blev för ,ätt för att orka godiset :P). Sen for vi förbi på en fest som hennes klasskompisar hade, vi var där ett tag men vi drog ganska snabbt igen. Vi hade tänkt att vi skulle se film men klockan blev så mycket.

Imorgon ska jag på barnkalas! :D M's dotter fyller tre år! Grattis till henne!
Det är Sagotema på kalaset och jag tror att jag ska vara prinsessa! Då kan jag ha mn fina prickiga klänning och om Jessika har någon plattång eller locktång eller nåt kanske jag kan göra fina prinsesslockat i håret! :P
Innan kalaset ska jag på barnens hus och köpa en födelsedagspresent... vad vill en treåring ha? :)



Nu ska jag sova och drömma om min Prins! :D

Kommentarer
Postat av: M

Janna, hon fyllde faktiskt 2 år idag. ;P

Synd att du inte kom. :*

2008-10-11 @ 20:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0