Så sjukt jävla roligt!

Var på Stand Up ikväll med M2, brorsan och Jessika ikväll.Så jävla roligt!! Jag hade kramp i äppelkinderna när showen var över. Galet kul! :D
Björn Gustavsson är ju bara för jävla söt, jag skulle vilja adoptera honom! :D Sen är det ju inte sämre att han är så jävla rolig också. Han skämtade om när han var 20 år, lät på han som om då var han ju "ung och dum". Hu gammal e killen nu egentligen? Så gammal han kan ju inte vara, M2 kom med en gissning på 86:a.. kan det stämma? Jag har för mig att han är äldre. Jag får googla helt enkelt!

Så nu sitter jag här och är nöjd och tjockar i mig en påse godis!
Ska surfa runt litegrann! Byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0