Slut i skallen

Kom precis hem efter en heldag på dagis, har varit ute i nästan tre timmar precis. Jävlar vad mörkt det har blivit ute!
Man känner sig väldigt hurtig när man jobbar på dagis, det händer saker nästan hela tiden och man är ute myckett.. jag som aldrig är ute vanligtvis. Idag har vi haft "Nalledagen" på dagiset.. alla barnen hade med sig ett godedjur också fick vi äta Guldbamsar och på en avdelning hade en av fröknarna bakat en nalletårta. Jag hade turen att vara på den avdelningen just när det var dags för mellis så jag fick ju smaka av den rosa nallen! :)

Är hungrig, pappsen lagar middag! :P
Vad som händer ikväll vet jag inte, ska väl bara ta det lugnt och läsa. Var länge sen nu jag hade tid att verkligen läsa ordentligt. Om Supernatural är färdigt ska jag väl se ett avsnitt av det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0