Spooky Jään

Tjohoo! Allt bra?
Jag är lite trött och är torr i ögonen (har sovit med linserna), börjar jobba om två timmar. Ska försöka väcka älsklingen snart. Haha, det var så kul en sak som hände inatt/imorse. Jag hade som vaknat till litegrann och tydligen så vaknade Älsklingen också av en anledning och slog upp ögonen.. då ligger ju jag där ca en decimeter från hans ansikte och han blev ju livrädd! Haha, han är inte van längre ju att det ska vara någon annan brevid honom så han hoppade till jättehögt och såg verkligen ut som om han sett tt spöke, stackarn! Haha, jag tyckte att det var skitkul!! :D


Jag börjar jobba klockan 14.00, lagom peppad... Nooo!
Måste komma ihåg att be Bossen skriva ett arbetsgivarintyg åt mig!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0