Drömtydning

Godmorgon! Jaa jag är upp med tuppen idag också FAST det är lördag! :D Känner mig inte alls särskillt trött heller, skitbra! Troligtvis har det ju med att göra att jag sover så mycket bättre nu!
Snart ska jag cykla iväg och vara barnvakt, ska va det mellan 9.00 - 16.00 ungefär. Mellan 13 - 15 skulle han på kalas, så jag tar med mig en bok så jag har någonting att göra medans han är borta.

Drömde inatt att jag tappade en tand, jätteläskigt. Den bara lossnade!
Så nu när jag vaknade googlade jag lite på drömtydning, för jag hade för mig att jag och någon just pratat om att drömma om att tappa tänderna och vad det menas. Det här fick jag fram på en sida:
"Tänder: Om du har lösa tänder eller om du tappar dem betyder det kommande förändringar."

På en annan sida hittade jag en kommentar:
"Att tappa tänder kan också symbolisera att bli vuxen, att gå vidare till en ny utvecklingsnivå, precis som när mjölktänderna ersätts av permanenta tänder."

Jag tyckte detta var lite kul, båda två stämmer in på mig just nu, det händer saker - förändringar, och senast igår diskutareade jag och Bossen det där med att bli vuxen och dess innebörd. Haha, lite läskigt! :P
Sen hittade ja ju dock en massa andra förklaringar om död och grejer, men jag kör på dessa förklaringar!


Nu ska jag göra mig klar och börja cykla!Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0