Inaktivt jobb, lägehetskoll och promenad

Hej bloggen!
Det har varit dåligt med uppdateringar idag men jag har haft fullt upp!
På jobbet kämpade vi för fullt med att få allting att fungera, vilket vi inte fick förrens det var försent. Sen klockan 18 skulle jag iväg och kolla på en lägenhet på åhlidhem. Jaa, vet inte vad jag ska säga om lägenheten.. men får jag den tror jag nog att jag tar den (är bara ett rum i en trea, inte en hel egen lägenhet :P). Jag ska inte ha några förhoppningar alls på att jag får denna, då blir jag inte besviken! Som ettan jag kanske skulle få.. i huvudet hade jag redan flyttat in, och sen får jag den inte... ajaj, slag i magen det vill jag lova!

Sen ikväll har jag och Jessi varit jätte hurtiga och gått på långpromenad, vi gick i en timme! Duktigt av oss! Iallafall av mig som åker buss till och från jobbet varje dag och mellan de så rör jag inte alls på mig!

Jag har märkt en sak.. om man börjar äta godis, guuud va snabbt man blir "beroende". Jag har ätit godis nästan dagligen i två veckor, nu har jag ine fått äta nåt under denna vecka.. vilken abstinens jag har!! Det är helt galet! Jävla gift!! :P Men jag är duktig faktist! Bor jättenära en kiosk och har inte sprungit dit!!



Jag måste fixa min mobil!! Jag blir galen när jag inte kan ta egna bilder och lägga upp i bloggen!
Denna är snodd från http://blog.futurelab.net/b_marketing/neuromarketing/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0