Utmanad av Cäm!

* Vilken blogg besöker du allra först när du loggat in ?
Jag använder mig av Bloggkoll.com så den som uppdaterat sin blogg först läser jag först. Men innan jag upptäckte bloggkoll så gick jag alltid först in på stinalee's blogg. Det är den bloggen jag följt längst och jag har alltid följt den slaviskt!

* Vad har du för klädstil?
Det som är rent! Har ingen stil utan köper det som jag tycker är fint. Gillar att gå klädd i sköna och lite slappare kläder (fast byxorna får gärna sitta tajt).

* Vilken artist beundrar du mest?
Oj vilken svår fråga! Beundra och beundra... jag kan inte säga att beundrar någon direkt! Men jag lyssnar gärna på Backstreet Boys! ;)

* Vilken resa är den längsta du gjort?
Hmm, det måste väl ha varit i somras när jag och lillasyster var i Turkiet! Underbaar resa!! :D

* Vilken dryck nyttjar du allra mest?
  Det är nog vara kaffe! Fast på senaste tiden har det blivit mycket vatten också!

 

 

Janna utmanar nu: Emma , Malin , Jennie & Maggie

Skicka denna utmaning till 4 st som du tycker gör trevliga bloggar. När du skickat din utmaning, låt dem få veta att du har något till dessa.


Kommentarer
Postat av: Jennie

HEJ SYSTER !

saknar diiig (L)

2008-10-10 @ 13:41:36
URL: http://jjennnie.blogg.se/
Postat av: Melvin & mamma

Lyssnar på BSB? Är inte du typ besatt av dom?? ;0) kram på faster

2008-10-10 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0