Vi missade fotbollen!

Jag missade fotbollen ikväll! :( Tydligen var Sverige väldigt bra första halvlek? Jag tycker faktist att 0-0 mot Portugal rätt okey!
Istället för att se fotbollen som vi tänkt (M kom på när jag va på väg till henne att matchen va på 8an och att hon inte har den kanalen :P) så såg vi en serie istället. Vi såg de två första avsnitten på serien Nip/Tuck eller va den hette. Den var faktist ganska rolig! =)

Ska nog se en film sen när Jessika och bror har sett klart Mirrors, frågan är ju vad jag ska kolla på. De har ju ett ANTAL filmer så någon hittar jag säkert, problemet kommer vara att bestämma vilken av alla filmerna jag ska se!



Jag saknar min mobiltelefon!! :(
Känner mig handikappad när jag inte kan ta kort ochh publicera här i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0