Virrhönan hittade inte dit hon skulle

Jävla skit, jag missade studievägledaren idag för att jag först inte hittade huset jag skulle till, det e ju en jävla labyrint på universitetsområdet! Sen när jag tillslut hittade det va det ju inte skyltat någonstans och jag hade ingen som hellst aning om vart jag skulle. Så jag missade skiten.
Men jag ringde dit när jag kom till jobbet och pratade lite med honom i telefonen, så lite svar fick jag iallfall. Men jag glömde fråga honom angående högskoleprovet... bajsskit! Jaja, inte lönt att gråta över spilld mjölk. Sökte in på en till kurs iallafall så nu hoppas jag att jag tar mig in någonstans.

Bossen verkar irriterad å stressad.. kastar papper och har sig, haha! Han e knasig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0