A night out!

Tjohoo! Nu är jag hemma från krogen!
Vi började hos Jessi, det var en födelsedagsfest där för hennes rumskompis. Sen fick jag och J för oss att vi skulle dra ut, dock var det bara han och jag som ville ut och så blev det. Vi drog till Olles. Där träffade vi sedan några grabbar från högstadieklassen, och jag som hade världens bästa högstadieklass (älskar dessa grabbar) jag blev sååå glad! Har inte träfat en av dem på jääättelänge så det var skitkul! :D Vi dansade och snackade en del. När det stängde for vi på Donken och käkade och sen delade jag och V taxi hem, han bor på Liljansberget så det blev nära och bra.
Nu sitter jag här, är så hes efter kvällen att jag låter som en man när jag snackar (det tyckte grabbarna med), frågan är ju bata hur jag kommer låta imorgon, kommer säkert vara värre än nu. :P

Nu ska jag krypa ner under täcket, om jag orkar ska jag läsa en stund annars ska jag sväva in i drlmmarnas land. Tror inte att det kommer bli sp svårt inatt, jag är trööött. :)

Natti natt!

Vad händer imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0