Att det är så svårt?

Guud, nu ska jag börja ringa! Jag har inte sålt detta på så länge att det känns riktigt läskigt! Men jag måste, jag behöver pengarna!! Försöker intala mig att det värsta som kan hända är att de säger nej, och så är det ju! Får jag ett nej så lägger jag bara på. Visst, folk kan vara jääävligt otrevliga... men de ska rinna av mig som vatten.. ska inte ta åt mig!
Varför är det så svårt?
Jag har ju gjort detta såå många gåner förut!! nej, nu jävlar! Man ska KASTA sig ut i vattnet och ta sjöodjuret vid hornen! :P Önska mig lycka till!!!!

..... Nu ringde jag precis första samtalet... Han la på, det gick ju bra!
Haha, jag började skratta! :D

Kommentarer
Postat av: M

Lycka till gumman! Hoppas att det går bra och att du får iväg en massa paket! <3

2008-09-24 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0