Beslutsångest

Jag åkte lite tidigare från jobbet idag, det fanns ju ändå inte så mycket att göra. Sen har jag myst med bebisen, läst litegrann och nu funderar jag över om jag ska fortsätta läsa eller om jag ska se på någon serie. Det lutar faktist åt serietittande, men så är ju frågan: vilken serie ska jag se på? The L-Word eller CSI? Eller ska jag rent av kanske slå till med en film? Svåra beslut jag har framför mig, visst? :)

Jag funderar på om jag ska börja läsa en tredje bok, någon som inte är fullt så tungläst som Vi måste prata om Kevin är. För det är ingen bok man slöläser bara sådär, det krävs ett visst engagemang (iallafall från min sida) när jag läser den.




VS




Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0