Bråkdator!

Sitter här och försöker få över lite ny musik till mobilen, men datorn vägrar sammarbeta med mig så det är svårt. Jessika hade mycket musiktips och mycket bra musik på sin dator som jag vill lägga in, men hennes dator ville inte det. Så nu får jag vänta och se om den ändrar sig. Kommer inte heller in på msn, dumdator. Får fan snart ett nervöst sammanbrott om den inte slutar bråka! :P Får sätta mig och läsa istället.
Jag är väldigt nyfiken på hur Hanteringen av odöda ska sluta.Jag har funderat på det,och jag kan verkligen inte lista ut hur allt ska lösa sig. (KOM IN PÅ MSN :D ) Så det är bara för mig att läsa lite snabbare så att jag får svar på det!

Hände inte alls mycket på jobbet idag så jag åkte hem tidigare. Vi kom på domännamn till vår hemsida,det var det enda vi fick gjort. Vi är sjukt produktiva på mitt jobb! ;)

Nää, ska nog surfa runt en stund till, sen lägga mig och maratonläsa halva natten. Myspys! Ska pussa min brorson godnatt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0