Fler timmar till dygnet, tack.

Dygnet har för få timmar! Jag har alldeles för lite tid till det jag hellst av allt vill göra just nu = LÄSA!
Som jag sagt förut så har jag sjukt mycket att göra på jobbet och när jag väl kommer hem är det jättesent och jag är så slut i huvudet att ögonlocken bara faller igen när jag ska läsa.
Hur skönt hade det inte varit med en veckan ledighet? En vecka med massa sömn, mys och läsning.. Underbart skulle det vara. Men vem fan har tid och råd med semester? Man måste ju överleva.
Kommer dock komma hem liiite tidigare ikväll. Hade tänkt hinna hem till Idol, och det slutar 21.00. Då är ju inte klockan så mycket (brukar vanligtvis vara hemma runt 22.00)  så då hinner jag läsa i 2 timmar kanske och sedan klämma in lite mys med Älsklingen också.

Jag vill fan läsa ut den där Steel boken nu! Vill veta hur den slutar, så samtidigt som jag är rätt less kan jag inte lägga bort den trots att jag hellre vill läsa något annat, men jag har ändå inte mycket kvar på den som tur är.

Nu måååste jag verkligen jobba! Har varit här i två och en halv timme och gjort i stort sätt ingenting. Inte bra! Varför är det så svårt för mig att hitta motivationen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0