Fullt upp idag!

Jag känner mig lite stressad just nu, har mycket att hinna idag. Ska på födelsedagsfest ikväll för två kompisar så jag måste hinna på stan med Jess och köpa presenter, gå på systemet och packa lite saker och sen ta en byss hem till pappsen.

Det är egentligen Bokcafé på biblan som jag vill på, men det finns inte en chans i världen att jag hinner gå på det, så man för prioritera bort lite. Som tur är ska de ha två bokcaféer i höst så förhoppningsvis kan jag gå på nästa.

Min BSB period har inte riktigt gått över än, får små perioder ibland när jag i stort sätt BARA vill lyssna på dem :P. Så nu sitter jag ocg lyssnar på låtar som jag inte har (!) och som inte går att hitta. Tur att det finns Youtube!!

Nu måste jag försöka få tag på Jess! Det kommer inte bli så mycket uppdatering idag eftersom att jag har fullt upp hela dagen och kvällen.

Ha en underbar Lördag allihop! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0