Håll tummarna för mig imorrn!

Jag tycker det var rätt kille som åkte ut ur idol, eller egentligen brydde jag mig inte vem som åkte.. bara det inte var min favorit. Gissa vem det är? ;)

Nu ska jag hoppa i säng och lägga mig och läsa som vanligt. Ska upp tidigt imorrn, ställt klockan på 7.00. SJU!!! Jag som var stolt över att jag vaknade så tidigt som 10.15 imorse, haha.. undra hur det ska gå imorrn.

Sen ska jag som jag sa kolla på en lägenhet imorgon eftermiddag, håll tummarna för att det går bra!! Det var två andra som också skulle kolla på den.
Efter det ska jag åka och träffa Älsklingen, får se hur det går... Ska dit och hämta biljetterna tills på lördag men ska då försöka prata igenom allt med honom. Håll tummarna där också! Inte för att jag vet varför ni ska hålla tummarna, att jag överlever kanske?

Natiinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0