Händer i helgen?

Sitter nu på jobbet, som vanligt, har vari här i cirka tre timmar och vi har inte fått någonting gjort. M är inte här än, jag förstår henne, men hon är på väg nu iallafall! :D Men främst varför vi inte får någonting gjort är pga dessa jävla byggjobbare som lever om som satan och har sig. Det går ju fan inte ens att tänka här inne, än mindre prata och ha möte.

Har ingen aning om vad som händer i helgen, skulle dricka alkohol med min M och en skitstövel ikväll men just för att skitstöveln är en skitstövel blir det då ingenting av. Lika bra det!
Så nu får jag se vad som händer, känns som om jag borde hitta på någonting, men vet inte vad. Alla nollas väl eller har annat för sig? Har inte heller råd att göra någonting särskillt, men det skulle dock va mys att träffa gott folk och se en film eller nåt.
Ska dock vila en jävla massa, sova ikapp den förlorade sömnen från de senaste svå sömnlösa nätterna. Vila och läsa ska jag göra. Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0